Известие

Collapse
No announcement yet.

Как да си оправим тракащите JTD-та :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    А всъщност проблема с тракащата верига на маслената помпа не се ли решава с нова такава?
    Това че не я чуваш, не значи че се е натегнала или пък, че няма да те предаде след някой и друг километър.

    Ама колите са си ваши - правете си каквото искате с тях
    Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
    ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
      Е,аз тъкмо мислех да минавам на Agip sint common rail 5w40 и сега roman me ме разколебава.Единствено може би, това че при мен и със Selenia 10w40 се чува веригата ме кара да експериментирам с този agip.
      Аз бих те посъветвал - не си прави експерименти, не става, карай си колата с WR.
      "Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
        А всъщност проблема с тракащата верига на маслената помпа не се ли решава с нова такава?
        Това че не я чуваш, не значи че се е натегнала или пък, че няма да те предаде след някой и друг километър.

        Ама колите са си ваши - правете си каквото искате с тях
        И това го обсъждахме в началото на темата и се стигна до там, че тази манипулация струва 1000 лв. и един от Ланчиа форума го е направил , след което веригата издържала само 8 000 км. Та решихме както каза pinko да не си мием краката, а направо да ги напръскаме с дезодорант и да обуем обувките

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от RoMAN Покажи съобщение
          Ами да ви кажа при мен така се реши проблема... Не знам при вас кое как ще действа.
          Мисля че радостта ти ще е кратка.Предполагам че на първите 1000 км. и ще трака.При мен на абсолютно всяка смяна на масло-утихва.Слагам винаги 10W40 и мисля да пробвам с една немска добавка за масло която е бая скъпичка,около 100лв. литъра.Слага се 1към4 и създава маслен филм траещ 100хил. км.
          ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic

          Comment


          • #80
            Колега souze,виждам че предпочитанията ти са повече към Selenia WR от колкото към agip common rаil,би ли споделил на какво се дължи това.

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от RoMAN Покажи съобщение
              П.С. А ако малко се беше поинтересувал щеше да знаеш, че коли над 10г. се карат с по-дебело масло.
              хаха това кварталния майстор ли ти го каза... какво- всички коли над 10 години са еднаки ли? Аз като нищо неразбиращ преставам да пиша! ти си по- голям разбирач хаха

              П.П. И 10на40 въобще не е за тая кола, освен в случайте, когато колата гори по- тънкото 5на40, но това е въобще друга тема!

              И за да напиша така, че да ме разбереш какво имах предвид в първия си пост е, че независимо, че карам с WR масло при мене тракане няма, но не знам дали преди мене е сменяма маслена помпа с верига! Така че си задръж моля те коментарите относно кой разбира и кой не!

              Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
              А всъщност проблема с тракащата верига на маслената помпа не се ли решава с нова такава?
              Това че не я чуваш, не значи че се е натегнала или пък, че няма да те предаде след някой и друг километър.

              Ама колите са си ваши - правете си каквото искате с тях
              бре и аз така си мислех, но явно не! А като строшиш мотора има една добавка за изправяне на клапани и те така

              @balev- дали ще сложиш аgip-a или seleniata- голяма разлика няма! Като спецификации са почти еднакви! Но няма това да ти реши проблема с тракането на веригата!
              Last edited by titanium; d.m.y г., 18:30.
              Добавките, тиксото и телта не ремонтират Вашата кола!!!

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от titanium Покажи съобщение
                хаха това кварталния майстор ли ти го каза... какво- всички коли над 10 години са еднаки ли? Аз като нищо неразбиращ преставам да пиша! ти си по- голям разбирач хаха

                П.П. И 10на40 въобще не е за тая кола, освен в случайте, когато колата гори по- тънкото 5на40, но това е въобще друга тема!
                http://www.youtube.com/watch?v=n1YpKwB8wtI

                Към старото клипче съм добавил отказ на сегашния звук на двигателя с 10х40. А това за колите над 10 г. се подразбира, че автомобила е на повечко километри ( в 90% от случаите ) и му трябва по-дебело масло. Но щом не си разбрал какво искам да кажа с това за колите над тези години, значи наистина не очаквам да си имаш понятие за какво говориш. Ето аз казвам, че за тия JTD-a е 10х40 и на клипа ти го доказвам с промяната на звука в двигателя. Само ако искаш

                Аз се опитвам да помогна на хората с тоя проблем, които искат да обезшумят двигателя без да сменят маслената помпа, ти какво правиш в момента освен да спамиш? Отново ти казвам... Ненужен си в темата.
                Last edited by RoMAN; d.m.y г., 22:27.

                Comment


                • #83
                  много добре те разбрах за 10 годишните коли, проблемът е, че ти трудничко схващаш! И пак да помоля да не даваш съвети как хората да си "оправят" колите! Не само аз ти го казах в темата, но явно не схващаш.

                  И ако пак извадиш това, че някой бил направил и изкарало само 8000 км, това как ти се струва, че е прецедент поради един куп други фактори или честа практика да се трошат нови помпи на 8000км при положение, че това са детайли на поръчка и само оригинални можеш да си ги доставиш!

                  Нищо де ти си си оправил колата и ще държи 100 години с 10на40 и покривна изолация- не трака и няма да се скъса въобще и ще се охлажда чудесно лятото! това масло е цяр за износен успокоител и разтегната верига. Ако му сложиш и маджун- вовеки!
                  Добавките, тиксото и телта не ремонтират Вашата кола!!!

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от titanium Покажи съобщение
                    Нищо де ти си си оправил колата и ще държи 100 години с 10на40 и покривна изолация- не трака и няма да се скъса въобще и ще се охлажда чудесно лятото! това масло е цяр за износен успокоител и разтегната верига. Ако му сложиш и маджун- вовеки!
                    Не ми с спори с теб, батка. Жив и здрав да си, аз съм си решил проблема и се чувствам много добре. А колкото до охлаждането лятото, отново ще ти повторя " Прочети цялата тема " Защото не си видял снимките на самата кора с изолацията как е направена или пък просто не можеш да асимилираш какво виждаш поради липса на знание. Лека вечер

                    П.С. Те понеже веригите не са потопени в масло и ей така се късат. А това за късане на вериги е някакъв мит.

                    Comment


                    • #85
                      П.С. Те понеже веригите не са потопени в масло и ей така се късат. А това за късане на вериги е някакъв мит.
                      Кажи го това последното на оня бастун Пинко дето Алфа през живота си е виждал през крив макарон...
                      Пък да видим как ще ти развие тезата за древногръцките митове и легенди.
                      Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                      ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
                        Кажи го това последното на оня бастун Пинко дето Алфа през живота си е виждал през крив макарон...
                        Пък да видим как ще ти развие тезата за древногръцките митове и легенди.
                        Еми да сподели, аз още не съм видял такъв случай. Само предупреждения как "би могло евентуално да се случи"

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от RoMAN Покажи съобщение
                          http://www.youtube.com/watch?v=n1YpKwB8wtI

                          Към старото клипче съм добавил отказ на сегашния звук на двигателя с 10х40. А това за колите над 10 г. се подразбира, че автомобила е на повечко километри ( в 90% от случаите ) и му трябва по-дебело масло. Но щом не си разбрал какво искам да кажа с това за колите над тези години, значи наистина не очаквам да си имаш понятие за какво говориш. Ето аз казвам, че за тия JTD-a е 10х40 и на клипа ти го доказвам с промяната на звука в двигателя. Само ако искаш

                          Аз се опитвам да помогна на хората с тоя проблем, които искат да обезшумят двигателя без да сменят маслената помпа, ти какво правиш в момента освен да спамиш? Отново ти казвам... Ненужен си в темата.
                          Колега чисто приятелски ти казвам че не си решил проблема от това че си сменил маслото...Едното си го снимал лято когато е заграла и то точно тогава се разтраква веригата, а сега другото е снимано зимата...просто ти казвам защото и аз съм карал с 5W40 и 10W40 и факт е че зимата трака много по малко, но пак ти казвам не е от маслото...Принципно сега с добавката Кастрола, която сложих за да не замръзва нафтата също отихна двигателя...Затова че има много други влияещи фактори...

                          ПП: Пробвай и снимай когато няма сняг и е по топло, и най вече на загрял двигател с това малко 10W40 и тогава сравни разликите
                          Това е от мен, за мен решението е здрава кора от долу и това е!
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment


                          • #88
                            При мен трака зима и лято по един и същ начин. И два пъти съм снимал на загряла кола. Никой не е казал че това оправя самата верига, а оправя звука. Колко пъти да го повтарям и на всичкото отгоре е обсъждано назаде в темата.
                            Last edited by RoMAN; d.m.y г., 15:38.

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
                              Колега souze,виждам че предпочитанията ти са повече към Selenia WR от колкото към agip common rаil,би ли споделил на какво се дължи това.
                              Когато говорим за утихване на веригата, определено ефекта е нулев. От agip не съм доволен, защото колата ми започна да го гори на около 5к км.С WR в момента съм на около 8к и не го е пипнал мотора. Това разбира се са лично мой наблюдения и не бих искал да ангажирам никой с тях.
                              "Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от souze Покажи съобщение
                                Когато говорим за утихване на веригата, определено ефекта е нулев. От agip не съм доволен, защото колата ми започна да го гори на около 5к км.С WR в момента съм на около 8к и не го е пипнал мотора. Това разбира се са лично мой наблюдения и не бих искал да ангажирам никой с тях.
                                Еми изглежда и състоянието на веригата е от значение. Радвам се, че при мен не е толкова зле и само маслото ми оправя ситуацията.

                                Comment

                                Working...
                                X